MY SUMMER

  2012-08-19 / 14:17:00 / daily /

Sommarlovet började med en fin skolavslutning & efter den så åkte hela högstadiet till Liseberg. Annars så bestod Juni utav att jag firade midsommar med Melvina. Mysiga & roliga kvällar/dagar med fina vänner. & att äta väldigt mycket gott. Även väldigt många chill dagar hemma.



I Juli var jag i Stockholm två gånger. En gång för shopping & den andra för att gå på Grönalund. Jag var även på Öland med Melvina i några dagar, där träffade vi Peter Forsberg på en resturang, hiho. Jag tränade också väldigt mycket med Evelina nere vid Mårn och med Friskis & svettis och i övrigt med. Hängde även med lite friends. & var på Emil & Filips sommar ställe.



I Augusti har jag gjort en hel del. Har vart på både Skänninge marknad, Kapten Röd, Augustifesten. Var även & såg när Mustafa Mohamed vann stadsloppet, ångrar stort att jag inte var med & sprang då. & på Rixfm träffade vi Gustav Björklund!! & desutom blivit brunette. Har även vart med en massor med vänner. & jag vill säga tack till alla er som gjort denna sommar så himla bra! Ni vet vilka ni är ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious